Ioffice är en av de mest uppskattade aktörerna på marknaden inom coworking och kontorshotell. Det visar bolagets senaste kundundersökning där 93 procent av kunderna rekommenderar Ioffice vid val av nytt kontor.
Kontorshotellkedjan Ioffice med branschens nöjdaste kunder
Mest läst i kategorin
“Vår vision är att våra kunder ska ha sina bästa arbetsdagar hos oss. Därför är det glädjande att vår strategi, att växa genom att leverera service i världsklass i familjära kontorsmiljöer, lönar sig, säger Homan Tehrani,” vd på Ioffice.
Ioffice erbjuder flexibla kontorslösningar för små och medelstora företag. Med nio anläggningar för coworking och kontorshotell i centrala Stockholm och ett i Göteborg, fokuserar Ioffice på moderna arbetsmiljöer där företag trivs och kan utvecklas. Senaste verksamhetsåret växte bolaget med 86 procent och omsatte drygt 200 MSEK.
“En av nycklarna till Ioffice framgång är den nära relationen till kunderna, vilket har resulterat i långsiktiga kundrelationer och hög beläggning på våra anläggningar,” säger Homan Tehrani.
I Ioffice senaste kundundersökning, genomförd av medlemmar på bolagets samtliga adresser, visade resultatet att service, bemötande och arbetsmiljön är de områden som uppskattas mest. De centrala lägena och den personliga servicen är styrkor som särskilt lyfts fram hos Ioffice.
“Det som kännetecknar Ioffice är centrala kontorsytor med prisvärd kvalitet och service. Därför är det glädjande att våra kunder uppmärksammar vårt arbete med att bemöta hyresgäster på rätt sätt och alltid arbeta utifrån våra kunders behov,” säger Homan Tehrani, vd på Ioffice.
I kundundersökningen lyftes även frågor relaterade till städservicens kvalitet, där det genomsnittliga resultatet från respondenterna blev 4,2 enheter på en femgradig skala. Även servicen i receptionen redovisas där resultatet för Ioffice kontorshotell landade på 4,3 enheter.
“Våra kunders feedback är ovärderlig. Den hjälper oss att förbättra oss och göra våra kontorshotell till ännu bättre platser att arbeta på,” avslutar Homan Tehrani.
Detta är en artikel publicerad på uppdrag av en sponsor. Innehållet i dessa artiklar reflekterar inte Dagens PS eller redaktionens åsikter.
Detta är en artikel publicerad på uppdrag av en sponsor. Innehållet i dessa artiklar reflekterar inte Dagens PS eller redaktionens åsikter.