Clas Ohlson har lanserat tjänsten Videohjälp med Clas, vilket är en råd- och supporttjänst via videosamtal där kunder kan få direktkontakt med specialister i bolagets egna verkstäder.
Prylkedjan hakar på trend – med egen twist


Finwire
Uppdaterad: 11 nov. 2020Publicerad: 11 nov. 2020
ANNONS
Mest läst i kategorin
Det framgår av ett pressmeddelande.
“Det kan handla om allt från att byta en bläckpatron till att fixa en krånglande textiltvättmaskin. Med video får vi helt andra möjligheter att guida kunderna. Många problem kan lösas enkelt på distans och med videosamtal behöver heller inte kunderna besöka en butik om de inte vill”, säger kundservicechefen Per Dahler.
ANNONS
Tjänsten är tillgänglig för Club Clas-medlemmar i Sverige, Norge och Finland och videosamtalen går att boka online.
Läs mer från Dagens PS - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:

Finwire
Nyheter producerade i samarbete med Finwire

Finwire
Nyheter producerade i samarbete med Finwire
ANNONS
Möt Sveriges främsta AI-experter

AI Unlocked är en koncentrerad halvdag där du möter fyra av Sveriges främsta AI-experter - för dig som vill lyfta dina affärer och gå från nyfiken till kunnig.
Boka här
ANNONS
ANNONS
Senaste nytt
ANNONS
ANNONS