”I dag låtsas ju vi att det vi gör är ganska så bra.”
Branschexpert om "elefanten i rummet"


John Uggla
Uppdaterad: 08 nov. 2016Publicerad: 08 nov. 2016
ANNONS
ANNONS
Mest läst i kategorin
I branschsajten Dagens Medias podcasts senaste avsnitt pratar Henrik Lohk, operativ chef på företaget Adtoma, om något han kallar för ”elefanten i rummet” i Mediesverige: att svenska mediesajter har svårt att stå upp mot internationella giganter som Google och Facebook när det gäller besökarnas aktivitet och lojalitet – samt hur man skapar lönsamhet på nätet.
”Man har hittat det här heroinet.”
Lyssna på hela podden via länken nedan.
LYSSNA: “En hållbar annonsaffär för digitala media” >
FOTNOT: Adtoma är ett systerbolag till Dagens PS och ingår i mediekoncernen Signia Group.
Läs mer från Dagens PS - vårt nyhetsbrev är kostnadsfritt:
ANNONS
ANNONS
Senaste nytt
ANNONS